|
|||||||||
|
Home | Forums | Register | Gallery | FAQ | Calendar |
Retailers | Community | News/Info | International Retailers | IRC | Today's Posts |
|
Thread Tools |
August 4th, 2007, 16:37 | #1 |
German Infanrty gear??
Yes sorry i'm to lazy to look if som 1 alrdy asked this and if u google anything about Germany it comes up about WW2 and NAZI's so does any 1 know wat gear they use and wat is the camo and where to get som? thanks and yes i know i deserve to die cuz i double posted
Sie kamen für die Kommunisten, und ich sprach nicht oben, weil ich nicht ein Kommunist war; Sie kamen für die Sozialisten, und ich sprach nicht oben, weil ich nicht ein Sozialist war; Sie kamen für die Anschlußführer, und ich sprach nicht oben, weil ich nicht ein Anschlußführer war; Sie kamen für die Juden, und ich sprach nicht oben, weil ich nicht ein Jude war. Dann kamen sie für mich, und es gab keins links, zum für mich oben zu sprechen.... - Pastor Martin Niemöller |
|
August 4th, 2007, 16:42 | #2 |
August 4th, 2007, 16:44 | #3 |
sorry man... but thnx
Sie kamen für die Kommunisten, und ich sprach nicht oben, weil ich nicht ein Kommunist war; Sie kamen für die Sozialisten, und ich sprach nicht oben, weil ich nicht ein Sozialist war; Sie kamen für die Anschlußführer, und ich sprach nicht oben, weil ich nicht ein Anschlußführer war; Sie kamen für die Juden, und ich sprach nicht oben, weil ich nicht ein Jude war. Dann kamen sie für mich, und es gab keins links, zum für mich oben zu sprechen.... - Pastor Martin Niemöller |
|
August 4th, 2007, 16:47 | #4 |
DAMN they did help thanks alot!
|
August 4th, 2007, 18:51 | #5 |
* AV Status REVOKED *
|
*shakes head*
trash?
August 4th, 2007, 20:41 | #6 |
I know all the answers, and proper spelling.
But I'm too lazy to answer. |
|
August 6th, 2007, 11:54 | #7 | ||
Quote:
If you followed the link I gave you in your M15A4 thread to Ontario WWII re-enactors website, you would have all the answers. LD
August 6th, 2007, 17:37 | #8 |
Google "bundeswehr" for photos of modern German military.
|
|
August 6th, 2007, 19:34 | #9 |
That was the most painful post I have ever read. Sorry.....dat was da most panful pst I evr red.
|
|
August 6th, 2007, 20:35 | #10 |
* AV Status REVOKED *
|
...that last bit was also pretty damn painful
August 6th, 2007, 21:01 | #11 |
Guest
|
Dude, what, did you take the english translation of Neimoller's quote and run it back through a translator?
Als die Nazis die Kommunisten holten, habe ich geschwiegen; ich war ja kein Kommunist. Als sie die Sozialdemokraten einsperrten, habe ich geschwiegen; ich war ja kein Sozialdemokrat. Als sie die Gewerkschafter holten, habe ich nicht protestiert; ich war ja kein Gewerkschafter. Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte |
August 24th, 2007, 02:10 | #12 |
just found this today...
http://www.wgcshop.com/pcart/shopper...t_JET%20Custom http://www.wgcshop.com/pcart/shopper...Special%20AEGs http://www.wgcshop.com/pcart/shopper...Special%20AEGs
Bookmarks |
|
|