|
|||||||||
|
Home | Forums | Register | Gallery | FAQ | Calendar |
Retailers | Community | News/Info | International Retailers | IRC | Today's Posts |
|
Thread Tools |
August 3rd, 2007, 04:18 | #16 |
k thanks alot so i'm gonna take the CA but if i need som upgrades for it i don't wanna try to do it my self cuz i will screw it up is there any were i could mail it to and get it upgraded?
Sie kamen für die Kommunisten, und ich sprach nicht oben, weil ich nicht ein Kommunist war; Sie kamen für die Sozialisten, und ich sprach nicht oben, weil ich nicht ein Sozialist war; Sie kamen für die Anschlußführer, und ich sprach nicht oben, weil ich nicht ein Anschlußführer war; Sie kamen für die Juden, und ich sprach nicht oben, weil ich nicht ein Jude war. Dann kamen sie für mich, und es gab keins links, zum für mich oben zu sprechen.... - Pastor Martin Niemöller |
|
August 3rd, 2007, 04:23 | #17 |
Lol 2 or 3 years ago 60 000$us would have given something around 100 000$cad with the convertion rates, now you probably will end up with 70 000$cad. Still nice to have anyway... lol.
August 3rd, 2007, 04:56 | #18 |
Vicious MSPaint Wizard
|
Contact Illusion, he'll get the parts and either di the job or refer you to someone who can.
|
August 3rd, 2007, 11:43 | #19 | |
Not Eye Safe, Pretty Boy Maximus on the field take his picture!
|
Quote:
don't know where you can mail it in the states, and you can't mail it up here |
|
August 3rd, 2007, 11:52 | #20 |
kos
|
|
August 3rd, 2007, 14:49 | #21 |
18 y?
Sie kamen für die Kommunisten, und ich sprach nicht oben, weil ich nicht ein Kommunist war; Sie kamen für die Sozialisten, und ich sprach nicht oben, weil ich nicht ein Sozialist war; Sie kamen für die Anschlußführer, und ich sprach nicht oben, weil ich nicht ein Anschlußführer war; Sie kamen für die Juden, und ich sprach nicht oben, weil ich nicht ein Jude war. Dann kamen sie für mich, und es gab keins links, zum für mich oben zu sprechen.... - Pastor Martin Niemöller |
|
August 3rd, 2007, 14:51 | #22 |
kos
|
|
August 3rd, 2007, 14:51 | #23 |
I talk like a 12 year old cuz i'm american
|
August 3rd, 2007, 14:52 | #24 |
kos
|
|
August 3rd, 2007, 14:53 | #25 |
lol
|
|
Bookmarks |
Thread Tools | |
|
|